فردا
کافه تنهایی
فردا

 

فردا خواهد آمد
  مانند استمرار تنفس زمین
  بی خواسته­ی من،  تو
  مانند فرداهایی
  که در دیروزها گم شدند
  و خاطره­ای
  به جای نمانده از آن
  روزهایی
  که آمد و شدشان
  هیچ­گاه به اختیار من نبود
نه کودکی­ام
  که در بیغوله­های بی­گاری بچه گانه گذشت
  و نه ایامِ رویایی شباب
  که در بزرگ عقلی زودرس گذشت و
  من را از آن نصیبی نبود
اما، همیشه بایدی بود
  با ترسیم رویایی
  از دورنمایی شگفت
  که از شدن می­بایستی سر بر می­کشید
  کشید،
اما، از گُرده­ی هَزاران ماجرای همین حوالی زندگی

  من صدای خود را فریاد می­زنم
  که در این هیاهوی فراگیر
فریادی است
                   میان توفان شن

فردا خواهد آمد
  و رویاها
  چنان دانه­های انار
  کنار هم چیده خواهند شد
  خانه­ها
               کوچه­ها
                              خیابان­ها هم
                                                   بی خواسته­ی من و تو
فردا خواهد آمد
  طرحی نو افکنده خواهد شد
  و تو زندگی را
  با من قسمت خواهی کرد
  و امروز در دیروز گم می­شود
                              فردا خواهد آمد
                                           فردا خواهد آمد

و من امیدوار می مانم تا، 

                         فرداهای دیگر....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





قهوه چی شاهرخ 24 / 5 / 1389برچسب:, (14:47) |